در حال بارگذاری ...
نوشته شده در 6 فروردین 1404، ساعت 21:49

معاینات دندانپژشکی دانش آموزان

خلاصه مطلب
طبق روال سال های گذشته، دانش آموزان دبیرستان فرهمند توسط تیم داندانپزشکی کلینک تخصص داندانپزشکی آپادانای رشت مورد معاینه قرار گرفتند. دکتر تیم، دانش آموزان را نسبت به حفظ و مراقبت از داندان های خود و اقدام لازم نسبت به داندان های مشکل دار راهنمایی نمودند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری نیست گفت: با افت یادگیری در دوران کرونا روبه رو شدیم که مختص ما نبود و همه دنیا مبتلابه آن شدند. علی رغم همه تلاش‌های معلمان، به علت ماهیت آموزش‌های غیرحضوری این اتفاق رخ داد. برنامه‌های جبرانی باید پیش بینی می‌شد.

وی به شعار سال جاری «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» اشاره کرد و گفت: باید برای تربیت نسلی پویا و خلاق برنامه‌ریزی کرده و سواد اقتصادی دانش آموزان و مهارت‌های کارآفرینی آن‌ها را تقویت کنیم و به دنبال تربیت چندساحتی باشیم. دوساحت تربیت علمی و فناورانه و تربیت اقتصادی به شعار سال مرتبط است و در معاونت متوسطه با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود، چون پژوهش سرا‌های دانش آموزی در تلاشیم تا بتوانیم اهداف مدنظر را در این راستا محقق کنیم.

وی افزود: باید دانش آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که در پایان دوره تحصیل مهارتی را کسب کرده باشند. باید از ظرفیت صاحبان مشاغل بهره‌مند شویم. شهرک‌های صنعتی فرصت خوبی هستند و از استان‌ها خواسته‌ایم برای ایجاد هنرستان‌های همجوار در شهرک‌های صنعتی برنامه‌ریزی کنند.

 

 

معاینات دندانپژشکی دانش آموزان

ویراستار مدرسه
عمومی
6 فروردین 1404، ساعت 21:49۲۰ دقیقه مطالعه
خلاصه مطلب
طبق روال سال های گذشته، دانش آموزان دبیرستان فرهمند توسط تیم داندانپزشکی کلینک تخصص داندانپزشکی آپادانای رشت مورد معاینه قرار گرفتند. دکتر تیم، دانش آموزان را نسبت به حفظ و مراقبت از داندان های خود و اقدام لازم نسبت به داندان های مشکل دار راهنمایی نمودند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری نیست گفت: با افت یادگیری در دوران کرونا روبه رو شدیم که مختص ما نبود و همه دنیا مبتلابه آن شدند. علی رغم همه تلاش‌های معلمان، به علت ماهیت آموزش‌های غیرحضوری این اتفاق رخ داد. برنامه‌های جبرانی باید پیش بینی می‌شد.

وی به شعار سال جاری «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» اشاره کرد و گفت: باید برای تربیت نسلی پویا و خلاق برنامه‌ریزی کرده و سواد اقتصادی دانش آموزان و مهارت‌های کارآفرینی آن‌ها را تقویت کنیم و به دنبال تربیت چندساحتی باشیم. دوساحت تربیت علمی و فناورانه و تربیت اقتصادی به شعار سال مرتبط است و در معاونت متوسطه با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود، چون پژوهش سرا‌های دانش آموزی در تلاشیم تا بتوانیم اهداف مدنظر را در این راستا محقق کنیم.

وی افزود: باید دانش آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که در پایان دوره تحصیل مهارتی را کسب کرده باشند. باید از ظرفیت صاحبان مشاغل بهره‌مند شویم. شهرک‌های صنعتی فرصت خوبی هستند و از استان‌ها خواسته‌ایم برای ایجاد هنرستان‌های همجوار در شهرک‌های صنعتی برنامه‌ریزی کنند.